Karanimo EylulHifaa sabah 11.30 gibi oldum ağrım falan yok iyiyim şuan. Bebiş hareketi sanki az gibi normale göre ama çoğu kişide duymuştum bunu normal sanırım tetanosda da aynısı olmuştu
Xxxseliiiin 444846 bugün vuruldum çok şükür 4 saat oldu daha bişey hissetmedim inşallah yan etkisiz geçer
Huseyinege Bende olucam nasipse ayin sonunda tetenoz oldum o yuzden 2 hafta ara vermem gerekiyormus.suan 20 haftaligim.haberleri izledikce hemen olasım geliyor.