MommyTeacherandHappy 444846 Ben ilk doz oldum geçen hafta 27.haftamda.Kol ağrısı dışında bir yan etki olmadı çok şükür
Saripapatya3 444846 merhaba bende 33 haftaligim bgun oldum ilk aşimi kol agrisi disinda bi etki yok sukur şimdilik
Aysun1990 444846 evet doktorum yaptırmamı söyledigi icin yaptırdık , bir sorun olmadı hafif kol ağrısı
Ebbruc 444846 merhaba biz henüz 6+5 iz ama doktora sorduğumda 12.haftaya kadar önermiyoruz ilk 3 ay düşük riskinden dolayı sonrasında yaptırabilirsin dedi