Busesue Ay hayır bence yaptırma çünkü bende senin gibi hiç ağda yaptırmayıp hep jiletle almıştım. Evlenmeden önce bi kere yaptıriyim dedim ama mahfoldum hüngür hüngür ağladım kadının karşısında😂 yani inanılmaz acıttı bence şuan bunu yapma kendine. Tüy dökücü krem kullanıyorum ben jiletten daha geç çıkartıyor hemde diken gibi olmuyor. Bence onu dene. Görmene de gerek yok zaten elinle sürersin tüylerinin olduğu yere