poyrazinannesi3547 [silindi] Maşallah canım sağlıkla doğsun bebiş yaa bende hep değil ama bazen tüketiyorum
[silindi] poyrazinannesi3547 boşver çok kilo iyi değil zaten, bide bunun çıkması var 😂 sağlıklı olsunlar yeter, Bnde sarımsağı azaltıyım bari biraz.
poyrazinannesi3547 [silindi] aynen bende öyle düşünüyorum canım normal doğum istiyorum çünkü bakalm sağlıklı hayırlı evlatlar olsunlarda kilo alınır verilir