Aslhn12 incisu 25 haftalık hamileyim 843 gram canım her hafta +150 gram alıyorlar zaten meyve balık süt ürünleri kuru yemiş bunların bebeğe çok faydası olduğunu ben kilo aldırdığını düşünüyorum
Melakya incisu yok canım gayet normal oynamalar olur dedı doktorum sanırım erkek dıye kızım hep dusuk kıloda ılerlerdı
poyrazinannesi3547 Kızlar  bebeğe kilo aldırıyormuş sarımsak ama düşük riski kanaması olanlar tüketmemeli birde düşük tansiyonunuz varsa dikkat edin normalse herşey günde 1 2 dış yemek çok faydalıymış bilginiz olsun
[silindi] poyrazinannesi3547 ayyy bend ediyorum aşırı da yemiyorum ama bebeğim neden şişko 😂 her yemeğe sarımsaklı yoğurt döküyorum gebelikte canım en çok sarımsaklı yoğurt ve ekşi ev yoğurduyla yapılmış ayran çekiyo
[silindi] incisu bilmiyorum ki ama bu iki bilgiyi art arda söylemedi belki birbiriyle ilişkili değildir. Ben kendi kafamda öyle ilişkilendirdim yoksa endişe ediyordum çok kilolu diye
poyrazinannesi3547 [silindi] Maşallah canım sağlıkla doğsun bebiş yaa bende hep değil ama bazen tüketiyorum