Lulikli Anladım canım. Hadi ya geçen burda biriyle konuştum oda dün Alper beye gitmiş detaylıya pazartesi gidecek Dilek hanıma bakalım ne diyecek raporlara. 2 yıl önce falan kabul etmiyormuş Alper beyin raporlarını şimdi ediyormuş ama nasıl bi tepki verecek bilmiyorum bakalım o hanımefendi bi gitsin ne diyecek merak ediyorum bende.. Anladım canım bana öyle demedi ben aradım detaylıdan sonra gelsem olur mu dedim olur dedi senin bi 10 gün falan daha uzun ya ondan olabilir belki 🤔 Artık 3 haftada 1 e mi düşecek hadi bakalım Allah yardımcımız olsun ☺️