Lulikli Tamam canım bir bakayım makeye.Yaa gerçekten öyle bazen düşünüyorum keşke hastane gereği gibi iyi güzel olsa diye gerçekten az para değil ve Eskişehir çok pahalı ya çok benim memlekette 2500 3000 tl doğum ya buranın hem kontrolleri pahalı hem doğumu ama dediğin gibi el mahkum işte 🤷🏽♀️ Ya bide 200 az para değil o kadar para alıyorsan 10 15 dk ilgileneceksin randevu saatlerinide ona göre ayarlayacaksın bence ya