Bir_tospik_beklerken Sezeryan günü aldık kızlar inşallah 38. Haftamda kızım geliyor. Gelişmediği için doktorum daha fazla beklemek istemedi. Heyecan bastı hayatımda bu kadar duygu yoğunluğu yaşamadım sanırım
07-02-2019 Bir_tospik_beklerken ay ne guzel gozunuz aydın ben her gıttımde gun erkene cekılıo hakkımızda hayırlısı bakalım
Bskaymazz1 Bir_tospik_beklerken Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah darısı bizlere 🥰
Bir_tospik_beklerken 07-02-2019 doktorum diyor bu kız bizi pert etti 😅 bi sorun yok çok şükür ama gelişmiyor doktoruma riske atamıyor
07-02-2019 Bir_tospik_beklerken ya bende hep 4 ekım dedı bugunde haftayada alabılırım dedı doktorum ama gelısmıo falan demedı suyunda suan ıcn ıyı dedı anlamadım bakalım sızın gelısmedıgı ıcın alıomus en azından
Ilkayy Bir_tospik_beklerken sağlıklı gelsin inşallah cnsım benim 🥰 benimde ekimde bakalım kaç ekim diycek doktor ☺️
Aslisila Bir_tospik_beklerken ayy benim de 5 ekim en geç normal doğum olursa şuan 39. Hafta içindeyim ama artık inşallah sağlıkla daha erken gelirse mutlu olucam 😃
Bir_tospik_beklerken Aslisila ahahhaha banada 4 Eki dedi eşim diyor hocam bu haber böyle nasılsın denir eli ayağı titredi bari bi kaç gün ileri atalım diye o da dedi o zaman 6 olsun 😅😅
Ilkayy Bir_tospik_beklerken 34 haftalık canım ekimin sonu gibi öyle tahmin ediyorum haftaya söyler mi acaba 35 haftalıken☺️
Bir_tospik_beklerken Ilkayy söyleyebilir benimki 32. Haftamda konuşmaya başladı doğum olayını 😅 35. Haftamdayım bugün de normal doğumu beklemeyelim fıtık var sende dedi
Bir_tospik_beklerken 07-02-2019 kaç haftalıksınız ki sorun olsa mecbur söylüyorlar zaten canım endişe etme
Ilkayy Bir_tospik_beklerken bizimki hic söyleme taraftarı değil her gititğimde hocam bakın benden 38 haftadan alın dayanıyorum artık. Diyorum bakıcaz bakcaz diyor 😂
minikmucizemmm65 Bir_tospik_beklerken bende 34te gittim gün vermedi sinirim bozuldu😂 2 Hafta sonra gel demişti 37 de gideceğim inşallah gün verir artik
07-02-2019 Bir_tospik_beklerken bugun tam 36 haftalık olduk haftaya 37 haftalık olcaz bakalım hayırlısı