Seymaben Kızlar yarın tam 10 hafta oluyor 10 hafta boyunca minicik bile bi belirti hissetmedim göğüs hassasiyeti dışında varmı benim gibi olan kendimi hamile gibi hissetmiyorum aklım gidiyo bebeğe bişey oldu kesin ondan belirtim yok diye 😅🙊
Mrv1007 Seymaben ne kadar şanslısın 💜 13+6, bugün okulda en az beş kere kustum. Hem çalışıp hem hamile olmak gerçekten çok zormuş, hele benimki gibi zorlu hamileliklerde bin kat daha beter. İnşallah hep böyle rahat geçer hamileliğin💋🌸
Defne74 Seymaben bende aynıyım canım gögüs hassasiyetinden başka bişi yoktu aşermem bulantım baş dönmem vardı arada aniden kalkışlarda şimdi 15 haftalıgım şükür sadce nefes almada zorlanıyorum bazen uzun yol yürüyüşünde o kadar ama aklım fikrim bebişimde bişi oldu mu acaba onuda mı kaybetcem acaba zayıf mı olacak acaba acaba diye diye yitiryorum kendimi
Mom51122 Seymaben ben de hiç bişey hissetmemiştim, hatta göğüs ağrım da yoktu. Sadece iştahım açıktı. Bebeğiniz oradadır inşallah 🙏 telaşlanmayın. Bikaç haftaya kadar bebeğinizi hissetmeye başlayınca rahatlarsınız.
Suzanne Ne kadar şanslısın valla kendine nazar edersin 😂 bende 10 haftalığım acıktım şimdi yarım kase çorba içtim midem kaldırmadı yatıyorum 🥲
Barlascemom Mrv1007 Size de Allah’ım kolaylık versin o kusmayı 6 ay boyunca yaşadım sizinki tez zamanda biter inşallah 🙏🌸
Seymaben Defne74 benim aşermem bulantım vs falanda yok baya normal zamanlarımda nasılsam öyleyim 🙊çok şükür sağlıkla kavuşuruz inşallah bebişlerimize
Sedef3437 Defne74 bende gebelik istiyorum meme hassasiyetim var birde ani şekilde kalkınca başım dönüyor hamilemiyim acaba? Sizlerin hislerine güveniyorum.
Defne74 Sedef3437 test yapsana cnm evde erken mi adet tarihin geçtiyse bende öyle başlamıştı herkes aynı olur mu bilmiyorjm bi gün banyodayım gögsümü sıkınca süt geldi adet tarihi geçti testim pozitif oldu bi süre sonra başım dönmeye başladı gögüslerde hassasiyet öyle devam etti
Seymaben Sedef3437 olabilir ben hamileliğimi öprenmeden önce göğüslerim çok ağrıyordu ama adetim yakındır diyip geçiştiriyordum bence bi test yapın🙏
Seymaben Elbet-birgun-kavusacagiz ay inşallah olmaz memnunum durumumdan sadece belirti olmadığı için diyorum heralde bebek yerinde değil ondan belirtim yok😅🥰
istanbullugelin34 Seymaben bende senin gibiydim hic belirtim yoktu unutuyordum resmen konturol günleri ni bekliyordum zaman géçmek bilmiyodu bebegimi merak ediyodum nasil iyimi diye sonra hareketlerini hissetmeye baslayinca rahatladım hareket ediyo iyi oldugunu biliyorum 😊 36 haftalik oluyoruz yarın
Sedef3437 Defne74 bulunduğum yer köy şuan test alamam kimseyede aldıramam 15 güne ancak alabilirim ozamana kadar ne yaparım bilemiyorum