omerayazelifasya Busraafth öyle mi. Belki bir tık geç saate kaldığın için öyledir. Ben mesela bu sabah 9 da verip işe gitmiştim. Akşam 5 de Dr bey beni aramıştı sağlık ocağından. Pozitif diye
Busraafth omerayazelifasya Hm bilmiyorum canm ama bizim burda aile hekimliğinde böyle ertesi gün çıkıyor sonuç