Busraafth Arkadaşlar adetim 5 gün gecikti bugün test yaptım çok ince gölge gibi bir çizgi çıktı gebelik olabilir mi
omerayazelifasya Busraafth hemen kan verir akşam üzeri çıkar. Sağlık ocağı Dr nosunu alın. Ararsiniz 5 civarı
Mom3834 Busraafth üzmek istemem ama bana negatif gibi geldi direk.. neresi çizgi ben mi göremedim diğer arkadaşlar görmüş ama siz yine de ya kan verin ya da erken gebelik testinden deneyin
Busraafth mom130 fotoğraf da öyle görünüyor canm canlı hali çok ince açık kırmızı ama gölge gibi bilemedim bnnde
mom130 Busraafth tamam o kuruma çizgisi yanında beyaz çizgi var bazı testlerde t çizgisi yeri beyaz çizgi oluyor hamilleik varsa koyulaşırdı
omerayazelifasya Busraafth öyle mi. Belki bir tık geç saate kaldığın için öyledir. Ben mesela bu sabah 9 da verip işe gitmiştim. Akşam 5 de Dr bey beni aramıştı sağlık ocağından. Pozitif diye
Busraafth Mom3834 ya aslında canlı halinde bakınca görünüyor çok ince bir çizgi bende kendimi çok umutlandirmak istemiyorum 1 2 güne olmazsam kan veririm