thetkc gizemy2509 Güle güle kullanın, bende arkadaşımın tavsiyesiyle aldım, anne yanı olması zaten dediğiniz gibi alma sebebim oldu..🍀 sağlıkla kullanalım 🥰🍀🙏
gizemy2509 thetkc Teşekkür ederim sizde güle güle kullanın inşallah rabbim sağlıcakla güzel günlerde kullanmayı evladınızı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻🥰
thetkc Teusa Bence biraz daha bekle, Kasım ayına kadar bak fiyatlara ama Aralık da almış ol , yıl başında zam muhabbetine artar çünkü yine 😏😶 Kasım ayında da Büyük Kasım indirimleri olucak mağlum o zaman kesin düşer fiyatı 🍀
gizemy2509 cnmoglum_22 Teşekkür ederim , ben daha kullanmadım arkadaşım 3-4 yaşa kadar kullandı mesela bebekle alakalı bişey bence bu ☺️
Mommy16 NKG biz de henüz kullanmadık bekliyoruz ☺️😊 ama araştırmalarıma ve gördüğüme göre baya iyi bir ürün
NKG Mommy16 evet ahşap kalitesi vs bizide memnun etti 3-4 yaşına kadar kullanılabilecek gibi duruyor.