omerayazelifasya beşik çok zor bir şey gerçekten en zorlarından biri. Ben 2020 de doğum yaptım bir oğlum var şimdide yeniden gebeyim 4 beşik değiştirdim hala yok bir önerim 😅 sadece şunu demeliyim tahta beşiklerin ufak olanları 4-6 ay arası kullanılıyor sonra çocuk sığmıyor içine sağa sola çarpıyor elini uyanıyor yani baya para vermiştim ben sepete boşa gitti ama illa özendim alacağım derseniz letgodan bakın nasılsa yıkanıyor herşeyi çeyrek fiyatına sattım bende. Sonra park yatak aldım 70×110 ara katlı kullanırken çok güzel hem kenarlığa falanda ihtiyaç olmuyor geniş geniş yatıyor çocuk ama bu seferde oturmaya başladılarmı tutunup aşağıya indirmek zorunda kalınıyor işte o saatten sonra kullanamadım adeta dipsiz kuyu gecede kaç kez çıkar koy belim gitti zaten çocukta uyanıyordu koyasıya 7. Ayı görmedi oda gitti… sonra büyük ahşap aldım yandada fermuarı vardı dedim açar koyarım hem çok aradımda buldum iki üç yattı sonra fermuar sesinden kalkmaya başladı oda gitti yanımda yattı kaç ay şimdi 17 aylık odasını ayırmaya çalışıyorum son çare. Ondada day bed yatak odası takımı aldık süsü püsü iyide oda rahatsızmış yanlış bir tercih daha 😅😅😅 uzun oldu ama yegane tecrübelerim böyle. Şimdiki bebeğe kiwi sleeper almayı düşünüyorum varsa kullanan bir fikir olur ☺️