momy853 olayı basından beri biliyorum. ee babasının adını koymuyor yeğeninin adını koyuyor tıpkı bir öncekinde sizin yaptığınız gibi. Yani sadece roller değişti. Bana saçma geldi. Bambaşka bir isim olmalıydı ki eşitlik sağlansın. Ama neyse siz bilirsiniz.