momy853 anlıyorum canım 😑 bu erkekler de baba aşkı anne aşkı beni bitiriyor ya benim eşimde tutturuyor kız olursa annemin ismi Allah’tan babasının ismine takmadı da onu koymayacagım zaten şükür Allah’a. Eşinizde cok kırılganlık gortermiş yani Boyle isimler beraber karar verilmeli 2 isim koyulacaksa biri onun sevdiği biri senin sevdiğin olmalı 🤗🤗 neyse ara yolu bulmuşsunuz inşallah kısa zamanda değiştirirsiniz