Sey0kan 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ilk lekelenmem başladığında acile gittim oradaki doktor normalde bebeği görene kadar biz kesin gebelik olarak bakmıyoruz sende düşük olarak bakacaksın dedi peki böyle bir durum mu var diye sorduğumda hayır yok 2 gün önce gelmişsin keseni görmüşsün şuan 3 katı büyümş gayet sağlıklı görünüyor dedi. 5 gün sonra kendi doktoruma gittiğimde o daha anormal bir durum görmedi inş geçer biraz önce.