Umudumsuun e bebek zaten fiş Yani fatura vermiyor. Faturayı mesaj yani SMS olarak atıyor. Mesajlarınızı kontrol edin. Silindiyse de rica edin aldığınız yerden. Ben bir kere silindiği halde rica ettim faturasız değiştirdiler. E bebek kolay kolay ebeveynleri mağdur etmiyor benim tecrübem o yönde oldu hep