Umudumsuun Kızlaarr e bebek fişsiz değişim yaparmı fişimi bulamıyorum yada fişmi vermediler bilmiyorum sms olarak fatura gönderdiler ama🥲 acemilikten hastane çıkışlarını fazla almısım değiştirmek istiyorum bilgisi olan varmı acaba🙏🏻☺️
Busragonullu32 Umudumsuun cep telefonuna fatura göndermisler ise fiş i sorun yapacaklarini düsünmüyorum🤭
Hlyarsln Umudumsuun tmm işte cnm numara aldılar sa zaten fişin gelmiştir oraya sıkıntı etme yanı tarıhı gosterırsın eşim yanlş almş der işin içinden çıkarsn😘
Busragonullu32 Umudumsuun oh iyi o zaman 😀çünkü bi ara hatirlarsaniz ebebek magzasina siber saldiri yapilmişti o ara da biz arkadaşima mama sandalyesi hediye almiştik oradaki kasa da duran çalisan fiş kesememişti sistemde ariza var gün içerisinde fatura göndericez bi sıkıntı oluraa faturadan da değişim yapiliyor demişti Fiş le fatura hemen hemen ayni şeyler yani 😃
Melos12 Umudumsuun canım fiş vermiyorlar SMS olarak gönderiyorlar onuda sildiysen ebebeğe git fiş SMS mi silmişim ürün değişim yada iadede bulunmak istiyorum de numarandan fişine bakıyorlar
Aslaninannesi01 Hlyarsln Emzirme sutyenlerinde değişim yok benim arkadaşım çalışıyor o uyarmıştı beni hatta beden ayarını o yapmıştı