elfmoom Merhaba :) ben yeni taşındım, kiradayız. evimin salonu ve yan odası salon salomanje şeklinds sizce bu camlı kapıyı nasıl değerlendirebilir ne yapabilirim nasıl şık bir hale getirebilirim? destek olabilir misiniz fikrinize ihtiyacım var🌸
Llkk elfmoom perde ile şık olur gibi geldi banada hiç sevmwm bizim eski ev öyleydi en sonunda kaldırmıştır ortadan tek oda yapmıştık😂
gbyalcin elfmoom kira olmasa boya derdim ama şimdi ev sahibi izin vermeyebilir 🤔 yine de Bi sorup şansını deneyebilirsin bence
elfmoom Elbet-birgun-kavusacagiz cam olduğu için cam alanı da kapatmak istiyorum eşyalarımın arasında çok sırıtıyor
elfmoom Busrayilmaz2 siyah açık ve koyu gri beyaz ağırlıklı , kalıcı şeylere izin vermezler sanırım yaşları var.. ama belirli şeyleri yapabilirim
Minigim24 elfmoom kuzum sakın camı boyama biz o hatayı yapmıştık annemde çok kötü duruyor kaplama yapsan düz renk nasıl olur acaba
Elbet-birgun-kavusacagiz elfmoom cercevesini duvar rengine boya cam larada ayna kestirip yapistir canm hem eve ferahlih verir😊😊 yeni aklima geldi😳😂
Busrayilmaz2 elfmoom geri dönüşümler kendin yaplar var bir kontrol et istersen dicem ama boyanır cam cok güzel boyanirsa ki ev sahibi izin vermez
ykslozbey Eğer ev sahibi izin verirse öncelikle çerçeveyi beyaz yapıp, cam kısımları ayna efektli boya ile boyayablirsiniz, yada cam kisimlari dekoratif renkli folyolar ile kaplayablirsiniz evin renk uyumuna göre
elfmoom Llkk yan odayı bebiş odası yapıcaz şimdilik oturma odası, ya izmirde inan ev kalmadı bütün evler pahalı , bu ev bile 2000 tl depremden sonra coştu kiralar
Deletedmom15262 Ayna yaptırabilirsiniz hem alan genişler ölü bir alan mı yani sabit duracaksa açıp kapatma olmayacaksa yada kağıtlar var mermer desenli yapıştımalı onlarda olür çerceyide boya
elfmoom Deletedmom15262 aynen açıp kapatmayacağız çünkü o odanın normal kapısı da var L koltuğu koydum önüne 🙏🏻