Mom54544 HilalYlmz Evet diyorum kendime kız sen neler geçirdin yaparsın diye ama hani insanda bilmediği biseyde korku olur ya ilk o yüzden sanırım 😂
Gstm HilalYlmz benim doktorum da öneriyor Katkısız doğal zeytin yağı ile 36 haftadan sonra başlayabilirsin dedi ve ben yapıyorum faydası olduğunu söyledi doktorum normal doğum da
Canan123 Doktorum kendin yaparsın diyen yalan söyler dedi gerçekten de denedm ama asla olmuyo. Eşim yapıyo 2 güne bi 3 dk. İlkinde acıdı ama sonra alıştı, 2 günü geçirirsem yine acıyo. Ben faydası olacağına inanıyorum cidden anlaşılır bi esneme oluyor
Nilszn [silindi] aslnda ızleyınce kolay gıbı ama ters gelıyo baş parmakla olanı denedm acıyo bılmıyor herkeste aynı hissiyatı veriri mi