tugbaa_g Yavrucuk07 ilk gebeliğim olunca sanırım çok yiyim de bebeğim kilo alsın kafasındaydım ama su an bile zorlanıyorum 🙄 en iyisi dikkat edeyim artık geç olsa da 😒 aslında ilk üç ay hiç kilo almamıştım ne olduysa ikinci trimester da oldu
Marry-lisa tugbaa_g 14 hafta 8 kilo verdim hiç yiyemediğim için. Bundan sonra verdiklerimi geri alırım artık 🤪
tugbaa_g ggkca canım valla 15 kgya kadar normal kabul ediyorlar tabi hamilelikten önce ideal kilondaysan… bana doktorum normal olduğumu söyledi cok sükür boyumda uzun oldugu için sorun yaratmıyor simdilik ama dikkat etmek lazım
Emineekyl tugbaa_g 18+2 haftalığım 2-3 arası aldım kilo değişiyor ben pek yiyemedim mide bulantım ve kusmam çok oldu çünkü şuan azaldı ama yine arada oluyor.