Merheba ben riskli gebelik geçiriyorum ve ağır grip oldum bi ay önce 3 aylıkken doktorum bana zencefil bal limon karıştırıp sıcak suyla istediğin kadar içebilirsin demişti ama 2 fincan fazla içince bende ağız kuruluğu yaptı. Bi de ıhlamur içebilirsin günde 2 fincan dedi birde c vitamini verdi sadece bunları içerek iki haftada düzeldim ama yememe içmeme çok dikkat ettim bil bol sıcak çorba içtim pul biberli çok baharat midene dokunabilir zaten hastayken daha da hassas oluyo insan umarım en kısa zamanda iyilesirsin. 🤲