sinemcansenturk Aşırı derecede grip oldum. Halsizlik vs bir şekilde hallettim 12 + 3 gündeyim geçmeyen bir boğaz ağrım var. Ne yapabilirim eczacım sprey vs olmaz dedi doktoruma ulaşamadım. Toz zencefil dediler ama zararı olur mu acaba zencefilin ? Kekik vs içme demişti doktorum zencefili o yüzden soruyorum. Varmı iyi gelebilecek bildiğiniz şeyler ?
AnayimBenAna_ sinemcansenturk ilk haftalarımda bende olmuştum bol bol tavuk suyu çorba yapıp içtim limon sıkıp şöyle pulbiberli karabiberli portakal limon karıştırıp sıktım içtim birde ılık ballı su içtim canım inşallah iyileşirsin en kısa sürede
Dermin sinemcansenturk tatlım zencefil düşük yaptırıyor sakın içme o haftalar bende grip oldum boğazım çok kötuydu bir limonu sıktım içine bal kattım onu içtim inanki 2 gunde geçti dene bence ben 2 defa yaptım boğazım çok rahatladı
[silindi] sinemcansenturk kız Allah korusun o nasıl başlık ödüm koptu. Tavuk suyuna corba iç yapabilirsen sıcak sıcak iyi geliyor inşallah gecer
Sametnida sinemcansenturk bende öyleydim daha yeni atlattim size tavsiyem .. bol bol su icin. Bir tatli kasigi bal .. ye bogazin kotu oldukca ve. İlil su limon bal karistir ic , tuzlu sirkeli suyla gargara yapin inanin bende cok kötüydüm faydasini gördüm hemen
Kubra2401 sinemcansenturk çok geçmiş olsun canım. Bende ilk haftalarım ağır bir boğaz enfeksiyonu geçirmiştim. İlaç kullanamamıştım. Bol bol su tüket. Meyve ye bol bol. Birde zencefilli limonlu ballı sıcak su içiyordum. Çok iyi geldi bana. Onunla toparlandım
Gmzkc sinemcansenturk bal karabiber zencefil için bide sıcak su kaynatıp üzerine battaniye ile örtüp buharı ağız ve burundan çekin ben öyle atlattım 1 ay çektim 2 günde atlattım
Sblatc sinemcansenturk doktorunuza sorup propolis kullanın hamileyken kullanılıyo mu bilmiyorum kişiye göre değişebilir.
sinemcansenturk Az önce test verdim geldim ama herhangi bir tedavi uygulanmadı şuan ateşim kafadan 38,1 boyundan 38,8 bilmiyorum ne yapıcam
Eses0707 sinemcansenturk normalde mide bulantısı olanlara öneriyorlar zencefil limon için diye o yüzden içilebilir
seon90 sinemcansenturk bence doktora gitmelisin ateşinin çıkmaması lazım.biliyorsun ki ateşin çıkarsa mutlaka bebeği etkiler allah korusun.kendi başına birseyler yapma.boğaz snfeksiyonu kapmışssın belli onun için doktlra görünmende fayda vardır
sinemcansenturk seon90 az önce geldim hastahaneden eve geçince yükseldi ateşim tekrar mı gitmeliyim sizce ?
ceylan_34 sinemcansenturk sirkeyi yutmadan gargara yap agzini calkalama bnde oyle ypmistim cok iyi geldi
Mom54544 seon90 İcenler var formda ebe birisi vardı ona da sormuştum abartmadan 2 fincan içiyorum sabah akşam
Gulnihal Ballı ılık süt çok iyi geliyo iki gündür hafif ağrı var içtiğim gibi yumuşatıyo allah şifa versin canım