hilalsahin35 Naz_29 Benim esiminde gönlünden babasının ismini koymak istiyor kayinbabamda istiyor kendi ismi koyulsun ama zaten bir torununde var ismi eşim Allah’tan illa koyucaz demiyor çocuk Bizim çocuğumuz benim hakkım olduğu kadar seninde hakkın diyor
tugcengizzz Naz_29 bende ayni durumdayim buldugumuz hicbor ismi büyüklere begendiremedik aksine dedikleriyle bizide soguttular simdi esimin ananesi rahatsiz gitti gözüyle bakiliyor ve esim bana onun ismini koymak istedigini söylüyo hayir diyorum bakalim.
SF06 Naz_29 böylelerini anlamıyorum babasi olmeden ismini kokuyirlar cok sacma hadi olmus olsun zorlugu ceken sensin acisina katlanan sen sonra adam tutup isimde onat etsin 🤬
Eslemhira Naz_29 iki isim koyun esinizinde sizinde gonlu olsun bence siz istediğiniz isimle cagirirsiniz sonucta heveslenmis onunda bebegi sizinde ♥️