Naz_29 37+2 haftalık hamileyim Allah nasip ederse oglum olacak eşimle hala inatlaşıp duruyoruz babasının ismini koymak istiyor ben istemiyorum napsam bilemedim 🤦♀️
Beybisininannesi Naz_29 benim eşim de acaip isimler buluyor balamir balaban gibi insanin tartışcak mecali de kalmıyor 😅
anneyim_33 Naz_29 aynı sorun bizdede var sizinki yine bir nevi iyi k.babanin ismi bayram eşim tutturdu bayram diye nolur bilmiyorum 10.gun var doğuma da 🥴
ozgeegul13 Naz_29 bende ne desem kocam annesinin dediği ismi koymak istiyor kocama isim vermişsin bari bırak kendi bebeğime kendim isim vereyim de mi yani
Naz_29 Beybisininannesi keşke bulsa da kabulense benim buldugum tüm isimlere kötü dedi sırf onun dedigi olsun dye
Mom62266 Naz_29 aslın da Ahmet ismi de kötü değil Ahmet yanına da siz isim koyun ikinizin de dediği olmuş olur
11mom2 Naz_29 ahmetin yanina guzel bi isim ekleyn ikinznde gonlu olsn onunda cocugu sonucta ahmet karan mesela arkadasm koymustu hosuma gtti
Yokys Naz_29 ahmet cok guzel bir isimAllahtan ben de istemem kaynpedermn adi olsn ama illa zorluyorsa ciddi kirginlk olacaksa sanslisiniz yine 😊
Drarsln Benim eşimde koymak istiyor rahmetli babasının ismini ama çok ağır bir isim ( reşat ) asla istemiyorum… erkek bebek isimleri bulmam gerek
Drarsln Ben iki isimliyim ve babananne ismini taşıyorum hayatım boyunca dalga geçildi ve sevilmeyen isim oldu aynı zorluğu çocuğum yaşasın istemiyorum kaldı ki ismiyle hitap edemem napsak acaba
Drarsln BEnim eşimde iki isimli ve çok modern ismi ilk ismini babası koymuş ama kimse kullanmıyor onu bahane ederek eşimin ilk ismini ve kendi babamın ismini düşündüm belki beğenen olur İlksen Can düşündüm
Ela20 Naz_29 gönül rızam yok deyin gönül rızası olmadan içine sinipte Ahmet koyabilirse zaten denecek söz yok
Glyyyy Naz_29 benimki de aynı düşünceye sahip ama hamilelikte bi desteklerini görmüyorum adam akıllı ayrıca daha öncesinde kırgınlıklar yaşandı diye koymak istemiyorum