gzdeozss 34 haftalık olduk bugün kıyafetlerini ütüledim kızımın hazır herşeyi ama dolaba nasıl yerleştircm bilemedim 🤷🏻♀️ kıyafetler minicik zıbınları çoraplar ağız mendilleri herşeyii 😍 sizler nasıl bi düzen yaptınız kızlar fotoğraf atar mısınız fikir olsunn
tatliayminaninannesi gzdeozss ben internetten bebek kıyafet askısı aldım tulumları falan komple asmayı düşünüyorum altta kalan kısma da battaniyelerini falan koycam büyük ihtimalle 😅
Gull_94 gzdeozss nasılsa bozulacak seyapmayın okadar ya 😂🤭ben sadece tulumları askıladım gerısını katlayp cekmecelere yerlestırdım sıfonyer aldım sadece oglum ıcın ılk cekmecede uzun kol kısa kol dıye yan yana zıbınlar var arkasında ıkı kutu var bırıne agız mendılı dıgerıne coraplarını koydum ıkıncıde tsort pantoln kazakları bı altta battanıye ve muslın ortu havlusunu en altta da ıslak mendk bez alt acma ortusu koydum hepsı sıgıyo ve duzenlı duruyo sımdılık askılayın yerlestırın zamanla eahatınıza gelen bı duzen bulursunuz😇
Mom54544 gzdeozss hayırlı olsun guke güle giysin insallab Ben daha yerleştirmedim dolabimiz gelmedi ama bime geken organizer lerden aldım aslında onlardan alıp dizebilirsin 🙂
gzdeozss tatliayminaninannesi zıbınları ağız mendilleri çoraplar onları nasıl yapacaksınız peki ben onları düşünüyorum en çok 😄
Cansu88 Ben, bu hafta bime gelen organizerlerden aldim dolap raflarina onlari koyulan hem daha derli toplu olucak hemde alması, bulması kolay🙃
Prensesiminyolculugu Aag06 ay o şampuanlarin felan olduğu kare organizerleri nasil kullandın Allah aşkına makineye atılmıyor havalandirdim ama öyle de icime sinmiyor temizliğini nasıl yaptın 😲
secoz gzdeozss https://imgyukle.com/i/Zp31p https://imgyukle.com/i/Zp8wy askılı kıyafet olan dolabın yan raflarına bimden düzenleyici aldım battaniye şampuan biberon falan oraya koydum alt çekmecesine 5li yeni doğan takımlarını koydum şifonyer aldım çorapları resimdeki gibi yerleştirdim atletlet de şifonyerin bi katında ama onu çekmemişim ☺️ Ekstra bez ıslak mendil vs için teendyoldan bi dolap almıştım o var onu içine koydum
gzdeozss Gull_94 öyle tabi ya şuan herşey düzen içinde olur çocuk doğunca eminim yıkanıp ortalıktan kalkması yeterli olur heralde 🤣🤣
Gull_94 gzdeozss ben makıneye atıp serıyorum kurudugu zaman yerlestıremedenn daha kırlenp yıne makıneeye gıdıyo😂🤭dolap yuzu gormuyolar masallah sureklı kuruma ve yıkanma evrelerındeler😂
Aag06 MerveNur- ikeadan almistim canim 1 paketten 6tane buyuklu kucuklu cikiyor galiba ben 2 paket aldim daha artti ici bos olanlari kaldirdim