Sakinem212 peki açıklık ,rahimde yumuşama vs. var mıydı acaba ? Bende normal doğum çok istiyorum doktora suni sancı deneyelim diye önerdim hatta ama bana sonu yine sezaryene döner dedi çünkü sancım , açılmam hiçbir şey yok cumartesi 40. haftada alalım gelmezse dedi.