Avokado bende aynı şeyleri yaşadım canım. 40+5te sezaryen oldum. Normal çok istiyordum. Bebişim pozisyon olarak çok iyiydi ama kanala inmedi bi türlü. Herşeyi yaptım denedim. Son ana kadar hiç vazgeçmedim. Lekelenmem oldu sancımlarım kasılmalarım çok güzeldi ama bebek çok yukarda dedi doktorum. açıklığım 5 cm e kadar çıkmıştı baktı hala çok yukarda, kanamamda olmaya başladı sezaryene aldı. Hiçte pişman değilim. Çok güzel bi doğum oldu şükürler olsun. Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin. Kendini şartlama, çünkü nasıl gelmek istediğini bebişler belirliyor ☺️☺️