momy853 Yagmur_yusuf çok zor seni çok iyi anlıyorum üzme kendini lütfen ne Babasınn ismini koysun ne de senin istediğin ismi ortak karar alın. Tekrar isim arayişndayz keşke böyle olmasaydı.
Yagmur_yusuf momy853 benim ilk cocugumdada böyle oldu ayaz dedik gitti önüne rahmetli dayısının adını koydu yok annesi vasiyet etmiş kıyameti kopardım sadece ayaz diyoruz onun ailesi istemediğimi bildiği için ilk ismi söylüyor