Yagmur_yusuf herkesin kendi hür fikri ama ben çok karşıyım başkalarının isminin konulmasına bilmiyorum, çok şükür böyle bir konu söz konusu bile olmadı bizde, olsa da gerekeni söyler sustururum, çocuğun adına yalnızca anne, baba karar vermeli ve mümkünse baskı altında kalmadan isim konulmalı diye düşünüyorum, o kadar çok var ki etrafımda küçücük bebeğe taa fi tarihinden kalma isimler koyan, üstelik de kocası veya kocasının ailesi yüzünden yazık, çok üzücü bir durum 🙄 9 ay karnında taşı sana hiç bir konuda hak tanımasınlar ne büyük saygısızlık, keşke insanlarımız biraz vizyon sahibi olsa.