Sedaaky Merhaba kızlar 31. Hafta doktora gittiğimde bebeğin 2 kilo olduğunu biraz kilolu olduğunu doğumununda 4ü geçebilceğini söyledi sizce çokmu kilolu haftasına göre
Merveee34 Sedaaky sanmıyorum normal aslında kilosu . Bende en son 31.haftalık gittim 1950 falandı . 34 haftalık oldum yarın kontrolüm var .
Sema_hysz Sedaaky ben 31. Haftadamda 1700 dü 32 oldu şimdi 100 200 gr almısımdır mutlaka 2 olmuştur kilosu gayet normal yani
Sedaaky Merveee34 benimde cuma kontrolüm var artık 2 haftada bir kontrol etmemiz lazım seni dedi buda beni korkuttu açıkçası bazı arkadaşlarımda tulum olarak 3-6 ayla hastaneye git yenidoğanlar olmaz diyince hepten çöktüm :(
Sedaaky Ecemyy cuma günü tam 33 olduğumuzda yine bakacak bakalım ozaman kaç diyecek 31ken 1.500 kilo felan olması lazımdı dedi belki benim doktorum fazla pimpirikli şekerde var bende belki gercekten önde gidiyo kilosu
Defne-06 Ecemyy ben de 32 haftalık gebeyim. Bebeğim 2400 gr 2 hafta ilerde olduğunu söyledi doktorum. 😳
CerenSogutlu prensesannesiiiiii Normaldir canım galiba benim 21 haftalık 516 dıydı 100 grmdan pek fark eden birsey olmaz diye düşünüyorum
[silindi] mervegemen- 22. Haftada 625 gr. Bi hafta önden gidiyo dedi. Ay çok mu şişko benim miniğim ya
sumeyyearas prensesannesiiiiii eyvah eyvah nasıl normal dogurcam nası çıkacak diye korkuyorum herkes böyle diyor 🤣
Mucizem80 Sedaaky bende 32 de gittiğimde 2.5 kg kızım bana da doktor kilo alımı böyle devam ederse normal olmayacağını söyledi 34 haftayla uyumluymus bebeğimin kilosu
Sedaaky Mucizem80 sağlıklı gelsinde normal olmasada olur benim için inşallah kilo alımı aynı hızda devam etmez ama :(
Mucizem80 Sedaaky doğum şeklini önemsemiyorsan ne zarari var ki canım kilosunun o zaman bırak kilolu olsun ne olcak