zeynepin_annesiiii
Ne güzel canım sağlıklı hayırlı evlat olur inşallah🙏 bu arada içime su serptiniz. Benim oğlum da kilosu ileriden gidiyor ilk gebeliğim normal doğum yapmak istiyorum tabi ki doğumun hayırlısı diyelim de inşallah normal olur. Doktorum şekerim olduğu için bebeğin de kilolu olması nedeniyle normal doğumun zor olacağını söylüyor çekiniyorum.
Bu arada neler yaptınız normal doğum a hazırlık için?