zeynepin_annesiiii Raaaaaa bilmiyorum ki canım ben ne bulduysam yedim sağlıklı beslenmeyr de dikkat etmedim
Esraali zeynepin_annesiiii canım benim gözün Ydın benim kızda geldi dün sabah 😍😍🌺🧿Allah analı babalı büyütsün
zeynepin_annesiiii Esraali ay ciddi misin hiç ağrın sancın yoktu hayırlı olsun kuzum senindee 😍 saat kaçta
Esraali zeynepin_annesiiii hastaneye gittiğim gün muayene oldum ya kadın baslatmış meger eve geldim o gece sabaha kadar sancı cektim dün sabah 7 gittim 4 cm acıklıkla 9 30 geldi kızım 😍
zeynepin_annesiiii Esraali ay çok şükür 😂 . Bizimde 10 u 3 geçe doğdu ilk doğum olduğu için zordu biraz
hepoyleolurzaten zeynepin_annesiiii Sende katıldın taze anneler kervanına hoşgeldin kuzummmm 😍🙏🏻 Tebrik ederim Rabbim sağlıkla analı babalı büyütsün İnşallah 🤲🏻🥰🌸
246810 zeynepin_annesiiii Allah analı babalı büyütsün canm hayırlı olsun bebişim🌼benm doğum da ocakta daha var ama nasıl doguracagim sıkıntısı başladı şimdiden benm de ilk gebeliğim😐
Zehra9616 zeynepin_annesiiii yaa gozun aydin olsun saglik sihhatle buyut masallah kuzuya ne guzel normal dogum yapmissin cok sevindim gecmis olsun sanada 💕😊
Hilal-95 zeynepin_annesiiii ben biraz ondan korkuyorumda ondan sordum iyi bari ne güzel kurtuldun🤗 darısı bize inşallah hayırla sağlıkla kucağımıza alalım🤲🏻
Kardeleen zeynepin_annesiiii Allah analı babalı büyütsün 🌸 doğumhaneye eşinizi aldılar mı sancı çektiğiniz sırada
Haticecakirr zeynepin_annesiiii yaa canım benim tebrik ederim 🌸☺️ Sağlıkla sıhhatle büyüt inşallah bebeğini 🌸 daha önceki kontrollerinde açıklığın 0 dı demi son gittiğinde acıle öğrenmiştin bir de kanalda mıydı bebiş ?
zeynepin_annesiiii Haticecakirr ya açıklığın var diyorlardı ama anlamiyolardi . Cm veya parmak olarak
zeynepin_annesiiii Haticecakirr evet kanalda olduğunu sancilar başladıktan sonra öğrendim suyum gelmedi kendileri patlattılar