ingene ayy bende anında hamile kalan cinsim:))) bu kişiden kişiye değişiyor. İğne ilaç kullandım korunma amaçlı bırakır bırakmaz kaldım,ki doktorda demişti korunmadığın ilk an kalırsın,yumurtaların çok hızlı çalışıyor :))) şimdi hamileyim,doğumdan sonra bağlatmayı düşünüyorum 🤨