yasemiinorhn Banuka evet ben hala hissetmiyorum 2 kere ayağını hissettim sadece başka hissetmedim sanırım kız olduğu için 🥳 haftaya detaylı ultrasonumuz var bakalım inşallah
ZeynepPayam evlatkokusu0806 bizde inşalah çarşamba günü 15 haftalık olcaz aynıymış neredeyse sizinkiyle sağ sağlim kucağımıza almamızı nasip etsin allah 🙏
ZeynepPayam evlatkokusu0806 siz bebişinizin hareketlerini hissetmeye başladınız mı acaba bende henüz bi kıpırtı yokda ondan sordum
Merveee__1990 @yasemiinorhn emiinorhn#17601705 mecbur i yoksa sezeryan istemiyorum ayy keşke normal doğursam sezeryan çok kötü ölüyorum sezeryan dan sonra sancılardan