yasemiinorhn Hamdolsun bugün 20 haftalık olduk ve tam yolun yarısındayız.. 🥳💝 RABBİM isteyen herkese nasip etsin inşallah, hamiş annelerimizin de çocuğunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.. 😍🙏🏻✨
evlatkokusu0806 yasemiinorhn inşallah bende salı günü rabbimin izniyle 15 haftalık oluyorum sanki biraz hızlı geçiyor saydığım için galiba cinsiyet kesinleştimi
Merveee__1990 yasemiinorhn bizde 21 haftalık olduk sezeryan olacağım için 17 haftamız kaldı haftalar geçmek bilmiyor bi 30. haftaya gelsek diyorım artık 🤦🏻♀️☺️
Merveee__1990 yasemiinorhn hareket durumu nasl bebişin benimki oğlan maşallahı var tekmeler yumruklar arada kafa atıyor 😂💙💙
cahillesohbetikestim yasemiinorhn bende sabırsızlanıyorum şu postu açmak için 19+1 im şuan 20. Haftadan sonra ki geri sayımım da son 99 için olacak 🤣 Rabbim nasip etsin inşallah 🤲🥰
yasemiinorhn evlatkokusu0806 ben cinsiyetini öğrenene kadar geçmedi bana günler o kadar yavaştı kii ama şimdi su gibi akıp gidiyor gerçekten 🥺
ZeynepPayam evlatkokusu0806 bizde inşalah çarşamba günü 15 haftalık olcaz aynıymış neredeyse sizinkiyle sağ sağlim kucağımıza almamızı nasip etsin allah 🙏
yasemiinorhn Uyumsuzzz maşallah sağlıkla kucağına alırsın inşallah😍 Normal mi sezaryen mi olacak doğumun
yasemiinorhn Merveee__1990 ben 2 kere hissedebildim daha henüz öylr hissetmedim nedense ama ilk hissettiğimde çok duygulanmıştım 😍
Canseldokur0434 Kızlar ben yolun sonundayım dua edin bana lütfen 39+6 dayız 😂 Şuan herşey normal gözüküyor hayırlısıyla inşallah.
Banuka yasemiinorhn biz de 18 i bitirdik çok şükür😁ama uzun geçti bana bu süre.Birkaç gündür hareketini hissediyorum ama 2 gündür azaldı.İnşallah iyidir diye düşünüyorum bide kız olduğu için belki daha az hareket edecektir
yasemiinorhn Banuka evet ben hala hissetmiyorum 2 kere ayağını hissettim sadece başka hissetmedim sanırım kız olduğu için 🥳 haftaya detaylı ultrasonumuz var bakalım inşallah