tubacbci Kizlar merhaba . Kendime isyerinde ve disarda giymek icin tayt almak istiyorum ama ne alacagimi bilmiyorum. 17 haftalik hamileyim . Sizler nerelerden aldiniz memnun musunuz
Zehrayenianne tubacbci ben lcw den 50 TL’ye siyah hamile taytı aldım yok gibi resmen aşırı rahat tavsiye ederim
Slm-slm tubacbci hamile taytı almanıza hiç gerek yok. Ben trendyol. Fitilli taytlardan buyuk beden aldm. Normalde s giyiyordm L aldım. Zaten çorap gibi ve sarıyo seni. Hiç te rahatsız etmıyo.39+4 Olduk ve ben hala giyiyorum. Doğumdan sonrada kullanabileceğim. Bir daha kullanmayacağım hamile taytlarına para vermek çok mantıklı gelmedi. Bir tane alıp deneyın isterseniz
gokcekocyigit07 Lcw, defacto gibi yerlerde hamileler için tayt, pantolon vs var bakabilirsin, aynı şekilde trendyoldan da alabilirsin 🤗
tubacbci gokcekocyigit07 oralara bende baktım da yorumlar kafa karistirici 🤣 ic gostrrmeyen kullandiginiz bir marka varmi
Seymamsl tubacbci kompedan ın kendi üretimini kullanıyorum çokta memnunum kesinlikle iç göstermiyor her şehirde var mı bilmiyorum gerçi ama
gokcekocyigit07 tubacbci ben daha çok elbise giyiyorum zaten Alanya gibi bir yerde helede hamilelikte tayt flan giyemem asla 😁
tubacbci Misa34 bedeni 9. Aya kadar kullanacak sekilde mi alacaksınız. Yoksa guncel bedeninizi mi alacaksınız
Berrycherry Penti denim taytı çok iyi. Kot gibi görünüyor. Yalnız ben anca 28 haftada small beden oldum, çok kilo almadıysanız s büyük gelebilir. Mağazada deneyip bakın bence☺️
tubacbci Berrycherry bende daha hic kilo almadim 65 kiloyum hala o yuzden tereddut ediyorum illaki ilerde kilo alirim heralde 🥰 tamam bugun gidip deneyecegim
Misa34 tubacbci tubacbci 9ay kullanicagim.sekilde alicam . Snra evin icinde giyerim zaten . Hamile giyim cok pahali surekli para harcamaya gerek yok bence .
Karanimo https://ty.gl/vdikleetoi Ben bunu almıştım hamileliğimin başında şuan 36 haftalığım hala oluyor bütün iş sürecimi bununla geçirdim desem yeridir :) hem kalın ve popo kısmıda fitilli o yüzden kötü durmuyo tam fiyat performans ürünü 👍🏻
elfmoom tubacbci lcw de kendi bedeninizi alın kalıpları büyük hamilelerde 🙏🏻 ben small aldım doğuma kadar götürür 🤭 zaten beli ayarlanıyor
Zehrayenianne tubacbci yok hayır göstermiyor ben tesettürlüyüm üzerine uzun bişeyle dışarda giyebiliyorum dokununca anlaşılıyor tayt olduğu uzaktan pantolon gibi
Ness3 tubacbci kuzummben lcw den aldım ama bence markadan ziyade kumaş önemli. Git bak elinle dokun böyle parlakımsı kayıp giden kumaşlar diz yapmıyor onlardan al.
elfmoom tubacbci fitil tayt bacağı kalın gösterir bilginiz olsun :) ince kumaş alırsanız, bacaklarınız ödem dahi toplasa çok belli olmaz 🥰