Merhaba bende tıpta Nevin hocanın hastasıyım direk onların hastası olursan çok sıra beklemiyorsun birebir ilgileniyorlar hızlıca işin bitiyor bende çok memnunum tavsiye ederim benimde risklerim var doğum icin yapabilecek doğumu tek hastane Kırıkkale de riskli gebeler icinn… Rabbim sağlıklı sagsalim almayı nasip eder inşallah…