Balbeby hayır öyle bişey söz konusu degil sevk filan ihtisasa gidersin orda doğum yaparsın tıp fakültesi doktorun kimse o yaptırır dediğim gibi öğretim üyeleri var bu sene ücreti de böyle☺️ Odaları normalde çift kişilik ama altı ay önce yengem Cemile hanım da doğum yaptı rica etmişler o da tek kişilik oda ayarlamış bakalım salı günü biz de sorucaz ☺️