Kızlar bizim burda herkes bebeğin beşikte yatmayacak bile deyip duruyor. Boşuna aldın fala diyorlar başkasından( elti, komşu, arkadaş) Bi süreliğine ödünç alabilirdim yok paraya yazıkmış, 2 aya kadar kullanacak ışın da… Sinirim bozuluyor ilk çocuğum ona ait Bi şey olsun istedim park beşik aldım ve ister kullanırız ister kullanmayı ama canım sıkılıyor artık🙄🤦♀️😳