Ecemyy ayyy aynı durumdayız 30+4 haftada 2 kilo oldu kafa 3 hafta ilerde gidiyor 34 cıkıyor ultrason da özele de muayene oldum doktor sadece kafası büyük dedi doğduktan sonra da aman amanlık Bi büyüklük olmazmış. Eğer sadece kafası büyük haftasına göre dediyse takılma. Sıvı birikimi falan olsa doktorun zaten söyler ultrason da gözüküyor banada normal için kilosunu takip edicez dedii. Genetik bence babamızında kafası büyük 🙈😄