Merhaba kızlar ben şuan 32+2 hamileyim bebişim 2 hafta önden gidiyor 34 haftalık gözüküyor ama kafası 36 hafta olarak gözüküyor ve doktorumuz iri bi bebek dedi şuan kilosu 2400 kilosu normal mi böyle durul yaşayan var mı riskli gebeliğe yönlendirdiler perşembe bakacaklar kafasından dolayı 2 hafta önce gittiğimde başka doktor vardı kafası düzelmiş dedi 2 hafta oldu gittim kafası düzelmemiş o zaman da kilosu 1400 dü çok üzgünüm