sdme2- merhaba şunu söylersem istediğiniz yerden yapabileceğinizi anlarsınız. Oksapar kan sulandırıcıdır bebeğe gidecek bir ilaç değil, bebeğe gitmesi için göbekten yapılmıyor. Yağ dokusu göbekte fazla olduğu için göbekten yapılıyor. İlacın maksadı bizim kanımızı sulandırmak, yani bütün damarlardaki kanımızı sulandırıyor sadece bebekle alakalı bir şey değil.