[silindi] Almi4134 🤣🤣🤣 yani çıkmamış da olabilir o zaman gürültü yapmayın biraz sessizlikte çıkar varsa da
Almi4134 [silindi] kuzu zaten ben tekim sabah beri evde ama yok yani sende de sessizlikte de görünmüyor artik cok sijir oldum
Emineyavuz_53 Almi4134 canım.evde karanfil kaynat kız kardeşimin evinde sürekli oluyirdu karanfil den nefeet ediyirlarmis hemen kaçıyorlar mis
Almi4134 Emineyavuz_53 gider mi dersin valla kaynatacagim bi o kaldi yapmadigim yarin dolapları boşalttıyim da kaynatıp yapışkan koyayım
[silindi] Askiletotomsu evdeki sivrisinek ve böcekleri yer. Yani insana zarar vermez demek istiyorum yoksa evde işi yok tabi 😁
Emineyavuz_53 Almi4134 kardeşim geçen hafta dedi oda Beyoğlu’nda şehrin merkezinde oturuyor balkonunda çamlar var yemek var diye minnet edip geliyirlarmis sendede yeşillik varmı .. karanfil kokusu onlarda aşırı rahatsız ediyormuş hemen bulundukları irtami terk ediyirlarmis
Almi4134 Emineyavuz_53 bizim evin etrafı yeşillik balkonumda da yesilliklerim var muhtemelen ordan girdi ama o kadsr yolu dolaşıp mutfaga nasil geldi bilmiyorum mutfaktadir umarım bir yere gitmemiştir de ordan da çıkar gider camin sinekligi yoktu belki de ordan da gelmis olabilir hervekten tiksiniyorum artık evime giresim gelmiyor öyle moralim bozuldu. Ben de ıstanbuldayim şehrin göbeği koy fark etmiyor valla
Almi4134 Emineyavuz_53 ya benim yağmurlu idi hava ilik havayı bulmak için içeri girdi muhtemelen ya hic de sevmem neden gördüğümde çektirmedimse sanki supurgeye
Almi4134 Dolap firin arkasına cam kenarına yapışkan koyarsam tutar galiba … ya bir delil bulup baska odaya giderse de bulurum herhalde evim büyük ama yani derki toplu ortaya cabuk çıkar 😅 ama mutfak… asla çıkmaz
Emineyavuz_53 Almi4134 kız kardeşim 4. Katta oturuyir her türlu gelir onlar geçen banyosuna girmiş gozgoze geldik dedi 😄 kardeşim de hamile kızın odu kopmuş . Çamları atacaktı en son .
Almi4134 Emineyavuz_53 ay kıyamam bulmuş en azından ben bulamadım da gördüğümde kaçtığım bir oldu esimin de evde olmayacagi tuttu dun geceden beri başımın etini yedim
Almi4134 Emineyavuz_53 benim de sarı minicikti bi tane idi gördüğüm kadarıyla hayvancik onu soruyorsaniz
Almi4134 Emineyavuz_53 annemi çağıracağım gelsin evime ya yoksa ağlayacağım gerçekten esim gece vardiyasına geçecek bize gel diye tutturup ağlayacağım gelsin "( resmen cocuk gibiyim ama büyümedim ben daha 😅