Almi4134 benimde iki kere girdi .evim ikinci katta yeşillık bahceden girdigini düşünüyorum.bide hava serinken giriyor.babam sıcak havayo sever kertenkele demişti.ilkinde 3yaşındakı oglumla annemlerden dönmüştğk,bize hoşgeldin dedi hayvan🙃eşim yoktu evde akşam hava karanlık yagmurluydu.karsı komsu teyze küçük bi havluyla hemen aldı pencereden dısarı attı.ben hayatta dokunamaö.2.de eşim vardı evde süpürgeye cekemedik .acayıp hızlı hayvanlar.eşim bez yardımı ile aldı ğencereden attı.ama babam kertenkelenin hiç bişey yapmadıgını söyledi ısırmazmıs.ama 3yaş oglum var.evde bi canlının varlıgı bile korkutuyor bişey yapmasa bile ya bebegimi ısırırsa diyosun.Allh korusun