Miraycaner Minikpandam1 Ben 36 haftalık gebeyim bi kaç haftadır aynı ağrım var canım bildiğim kadarıyla bebek büyüdükçe baskı yaptıkça vajinada ağrı oluyor sadece bu belirtiyle doğum olmaz stres yapma
Zeyyyn Minikpandam1 36dayım bende o şekilde yaşıyorum ağrı bebek kanala girdiği için 1gün çok ağrım oluyor bir gün az ayakta çok durunca özelikle dün akşam doğruym sandım erken bide yani ara ara girip durdu ağladım o derece
Beyzabcr Zeyyyn vajina ağrısı genelde baskıdan oluyor dogum sancisini kasik ve belimizde hissediyormusuz. Benim vajina agrimda cok donemiyorum yatakta bildiginiz ama iste baskidan dolayi..
Bebiscann Beyzabcr ben bu akşam çığlık attım resmen vajinamin sol kemiği ve sol bacağım üzerine basamiyorum artık yürümekte zorlanıyorum bide daha 35+2 deyim bi kaç hafta daha nasıl böyle dayanacm bilmiyorum ağrılar belime de vuruyor
zeynepin_annesiiii Beyzabcr 10 da çıktım hastaneden . Doktor ilk bebek olduğu için bu sancıları iki gün üç gün de çekebileceğimi söyledi . Her an da olabilir dedi . Ama şuan uyutmuycak kadar şiddetli
[silindi] zeynepin_annesiiii canım bence buraya yazmakla vakit kaybetme şuan 2 dk indigine göre acilman hızlandı hastane bence şuan gitmelisin dediğin gibiyse ağrın hala bu kadar şiddetli ise zaten direk doğumhane çıkarırlar seni 2 dk gelen sancı doguruyorsn demektir 😃💕
Beyzabcr zeynepin_annesiiii 2dk bir gelen sanci iki uc gun surmez hani saat basi veya aralikli ilsa anlayacagim 2 dk bir demek 5-6 cm aciklik demek nerdeyse. Sen tekrar bi git kotu bisey olmasindansa görünmüş olursun hem zaten uyuyamiyosun evde durmanin mantigi yok😊
Aziiii Beyzabcr ben 39+0 hiç belirti yok, inşallah bende sağlıkla bebeğime kavuşurum, sabırsızlıkla bekliyorum.
Beyzabcr Aziiii artık biraz zorlamaya basladi beni tahammülsüzlük oluyor herseye hem mental hem fiziksel anlamda yoruldum sanirim insallah saglikla kavusuruz😍
Busra333 Minikpandam1 sanmıyorum canım. Benim 3-4 gündür batma hissim o kadar şiddetli ki 38+4 üm ama doğumla ilgili herhangi tık yok