Minikpandam1 Kızlar vajinamda batma var ve çok sık idrara çıkıom bu gece ne yaptıysam uyuyamadım sizce doğuruyor muyum 🥺 eşim uyuyor hastane çantam hazır değil yarın hazırlayacaktım. Vajinada batma ve ağrı olunca doğuran olur mu ya
Miraycaner Minikpandam1 Ben 36 haftalık gebeyim bi kaç haftadır aynı ağrım var canım bildiğim kadarıyla bebek büyüdükçe baskı yaptıkça vajinada ağrı oluyor sadece bu belirtiyle doğum olmaz stres yapma
Emine_clk01 Minikpandam1 benimde alttan alttan vuruyor 37+5 im dayanamıyorum artık kıpırdayamıyorum bile😓
zeynepin_annesiiii Minikpandam1 iki dk da bir sancı geliyonbir dk sürüyo eşim hastaneye götüreyim diyo orda da bişey yapmiycaklar ki evde çek diycekler
Beyzabcr zeynepin_annesiiii bence siz doğuracaksınız. 2 dk bire dustuyse acilmaniz baya olmustur suyunuz vs geldi mi
Beyzabcr Yaklasik 37den beri bu yazdiklarini cekiyorum 39+2yim doguramadim bilmiyorum herkeste farklidir gerci ama hareketlerini takip edin dus alın gecmezse ve sanciniz baslarsa gidersiniz
Aziiii Beyzabcr ben 39+0 hiç belirti yok, inşallah bende sağlıkla bebeğime kavuşurum, sabırsızlıkla bekliyorum.
zeynepin_annesiiii Beyzabcr suyum gelmedi canım . Daha akşam gitmiştim iki parmak açıklık vardı sıcak suya oturdum biraz . Şimdi sancılarım var .
MinikMucizeninAnnesi zeynepin_annesiiii her doğumda su patlamaz ama bence gitmelisiniz,bazen doğum anında doktor patlatıyor
Silaerincik zeynepin_annesiiii açılmanız varken bebek kanala girmişmiydi benim de salı günü 1 cm açılmam vardı bebeğin kanala girip girmediğini söylemedi doktorum sıcak suya oturmak istiyorum ama bebek kanala girmemişse açılmam fazla olursa doğum olur mu iyice kafam karıştı
zeynepin_annesiiii MinikMucizeninAnnesi ama gidince evde çek dediler yine gidersem aynısı olursa diye korkuyorum ama sancım şiddetlendi