Busra333 ben sezaryenden çok korkan biriydim ama Allaha şükür çok rahat geçti zaten doğuma girmemle bebeğime kavuşmam abartısız yarım saat sürmedi bile belden yapılan iğneyi hissetmedim onu çok merak ediyordum direk bacaklarım uyuştu muhabbet sohbet derken bi baktım viyaklama sesi 🥰 odaya geçtim birkaç saat sonra uyuşukluğum geçti hafiften ağrım gelmeye başladı şiddetlenene kadar bekledim sonra kalçadan ağrı kesici yaptılar geçti kanama varmı diye bakıyorlar biraz karnına bastırıyorlar ondan da çok korkuyodum oda boşaymış asla katlanılmıcak acılar değil sonrası ilk kalkarken biraz kesi yerim acıdı ama ilk bi 15-20 adım yürüyebildim sonra komple koridoru turladım yürüdükçe açıldım rahatladım pırtladım sonra zaten sabaha kadar dans bebişime eşimle ikimiz baktık ağrı oldukça 4 saatte bir ağrı kesici yaptılar ha birde sondadan da tırsıyordum ben onu uyuşurlen taktılar anlamadım uyuşukluğum hafif devam ediyordu çıkardılar yine anlamadım dua ediyorum 2.ci de böyle geçsin diye Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻