Hilaldemirrr duygularıma tercümansın şuaan..
Bekarken bile hep derdim ki ben normal doğum yapamam normal doğum deyince bacaklarım çekiliyor o derece ki sağlıkçı biriyim ama onu yapabilcek cesaretim yok. Yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim 38+2 deyim doktorum normal doğum için çok uygun vücudun var 15 dk doğurursun dedi beni gaza getirdi sezaryen yapmam seni dedi, bu hafta gittim bebek kanala girmemiş doğumda çok zorlanırsın çok ıkınmak zorunda kalırsın dedi kafam allak bullak oldu.. Çevre desen devamlı bi baskı normal doğur normal doğur normal doğur ama kimse benim ne düşündüğümü nasıl hissettiğimi düşünmüyor. En son bugün akşam eşime oturup ağladım yani stresten sıkıntıdan ben nasıl yaparım diye oda doktoru arayacam gün versin sen böyle mutlu değilsen olmasın dedi senin kararın dedi sağolsun çok destek ama ben sezaryen deseeem çevremde kilerden büyük tepki alacağımı biliyorum bu yüzden korkuyorum ki ben sezaryen olacam demeye..
yani çevreyi takan biride değilim öyle desinler boşverdeyim ama bu konuda baskı olunca insan napacağını bilemiyor..
çok uzun oldu, ama napayım içime dert bu konu yüzünden uyuyamıyorum şuan rüyalarıma girdi artık 😒😞