Slm-slm prensesannesi2805 39+4 sancım yok. Gebelik şekeri oldugu için almamız gerekıyordu dedi.pzt suni sancı ile baslatılacaktı salı olsun dedim:) şimdi bekliyoruz kısmetse
BusraKc7 Brgl35 2. Hamileliğinizde başka doktora da bakın derim o zaman … çünkü nedeni yoksa bebek iri diye sezeryan olmamalı açıkçası … siz isterseniz orası ayrı tabi ki